Heeft u klachten?

Vul het formulier hieronder in

Klachtenprocedure

Na het indienen van een klacht wordt deze in behandeling genomen door de desbetreffende klachtenfunctionaris. Binnen een termijn van 2 weken zal er contact met u opgenomen worden over de ingediende klacht. Als u een voorkeur heeft hoe er contact met u opgenomen wordt kunt u dat in het formulier vermelden.

 

Maandag t/m zondag

+31 85 303 1394

Klachtenformulier

Veel gestelde vragen

Wat gebeurt er nadat ik een klacht heb ingediend?

Na het indienen van een klacht wordt deze in behandeling genomen door onze klachtenfunctionaris. Binnen twee weken nemen wij contact met u op om de klacht te bespreken en samen naar een oplossing te kijken.

Ja, in het klachtenformulier kunt u uw voorkeur aangeven voor de manier van contact, bijvoorbeeld telefonisch of per e-mail. Wij houden hier zoveel mogelijk rekening mee.

Scroll naar boven

€10 korting

Ontvang €10 korting op alle massages van 60 minuten of langer bij online reservering. Geldig t/m 24 November – gebruik code 10NV bij het boeken.